Hierra.pl

Blog lifestylowy o zdrowiu, urodzie i stylu życia. Porady, opinie, recenzje i przepisy dla każdego

Pankejki z bananami, jabłkami i owsem

Pankejki kojarzą nam się z amerykańskimi naleśnikami, oblane dużą ilością syropu klonowego. Raczej wygląda to na nie do końca zdrowy posiłek. Ale nie musi taki być. Jest to świetna opcja na zdrowe śniadanie. Dla osób które uprawiają sporty to danie jest obfite w węglowodany i dostarcza organizmowi dużo energii. W moim wykonaniu jest bardzo szybkie do przygotowania, jedyny czas jaki musimy poświęcić to je po prostu usmażyć 😉 Świetna opcja do lunch box’ów. Lubiane przez dzieci.

Pankejki – składniki

  • 50 g  płatków owsianych
  • 50 g mąki pszennej
  • 3 jajka
  • 1 banan
  • 1 jabłko
  • płaska łyżeczka sody
  • łyżeczka cynamonu

Pankejki – przygotowanie

Przygotowanie jest banalnie proste – wrzucamy wszystko do naczynia i blendujemy. Prawda, że szybko? Nie musimy się martwić od czego zaczynamy.

Smarujemy delikatnie patelnię tłuszczem np. masłem lub olejem kokosowym. Jeden placuszek to jedna łyżka przygotowanej masy. Smażymy ok 2-3 minut pod przykryciem do uzyskania złoto brązowego koloru. Na prawdę nie wymagają długiego smażenia.

Pankejki – dodatki

Dodatki oczywiście według własnego uznania. Mogą to być owoce (truskawki, maliny) lub bakalie.

Dodatki nie koniecznie muszą być słodkie. Zapewne kiedyś na blogu znajdzie się taki przepis zatem zapraszam do jego śledzenia.

Układamy placuszki jeden na drugim, układamy owoce, możemy oczywiście posypać cukrem pudrem oraz oblać odrobiną miodu lub syropem klonowym. I zajadamy. Smacznego!

Hierra.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to top